

スーパースター達の応援Twitteまとめ

(しばらくの間この記事をトップにおいておきます。少し不便になりますがご了承ください。)
スーパースター達の応援Twitterをお伝えします。
東北・関東大地震の被害に合われた方達の支えに少しでもなれば幸いです。

・ブレット・ハート
 日本の人々に思いを馳せ祈っているよ。
 My thoughts and prayers go out to the people of Japan.

・ザ・ロック
 俺たちの祈り、愛、援助。悲劇が訪れている日本とそこにいる家族に届かん事を。どうか気持ちを強く持ってほしい。USAより。
 .Our prayers, love and support for JAPAN and it's families during this tragic time...STAY STRONG...USA..

・レイ・ミステリオ
 日本のために祈り続けよう。じゃあね、皆愛してる。おやすみ。619。 
 Keep the prayers up for Japan!! Peace, 1Luv2 all! Buenas Nochez!! 619!
 祈りが日本にいる皆に届かんこと。ニュースを見たがとても信じられなかったよ。ひどい惨状だった。MVPが無事家に戻ってくる事を願うよ。619。
 My prayers go out to every1in Japan! Watching the news & can't believe it!Devastating!Think my homey MVP is out their-hope ur back home!619!
 
・クリスチャン
 俺の思いは日本の人々と共にある。素晴らしい国と文化なんだ。世界の中で俺が愛する場所の1つなんだよ。
 My thoughts are with everyone in Japan..Great Country & Culture..One of my favorite places in the world

・ショーン・マイケルズ
 丁度日本に関するニュースを聞いたところだよ。彼らのために祈り続けよう。
 Am just now hearing of the news about Japan. Let's keep them all in our prayers.

・ステイシー・キーブラ
 もし出来るならREDCROSSと書いたメールを90999に送って、日本の地震と太平洋の津波の被害にあった人たちのために$10寄付してあげて。
 If you can, please text REDCROSS to 90999 to make a $10 donation to #Japan eq & Pacific #tsunami relief.

・ジョン・シナ
 今世界中で多くの人がそうしているように俺も最近の自然災害に巻き込まれた人たちのために思い、祈るよ。
 My thoughts and prayers, much like most of the world at this point, go out to all those involved in this recent natural disaster.

・ナタリア
 日本の地震で被害を受けた光景を見てぞっとしたわ。日本の人たちのために祈りを捧げます。
 Chilling images from Japan and the Earthquake- prayers go out to all the people of Japan

・ジャック・スワガー
 スワガーがチャック・ノリスとタッグを組んだぜ。俺たちの力で津波を受け止めてやる。
 Jack Swagger has teamed up with Chuck Norris to stop this Tsunami with our bare hands!
 俺の奥さんの家族は今ハワイにいるんだよ、だから俺たちはハワイと日本の人々の無事を祈ってる。
 My wife has family in Hawaii right now so our thoughts and prayers go out to people who have family in Japan and Hawaii.
 
・チャボ・ゲレロ
 日本にいる俺たちゲレロのファン、そして他の一般の人々に関してもその人と家族の無事を祈るよ。
 To all the fans of the Guerrero's in Japan&to all the ppl in general, my prayers are with u and your families!

・エゼキエル・ジャクソン
 日本の湾岸で起きた地震と津波の被害にあった人たちのために祈るよ。彼らに神の加護があらんことを。
 #praying for everyone affected by earthquake and tsunami that took place off the coast of Japan....God's blessings on them..]

・コフィ・キングストン
 ちょっとだけ皆の力を貸してくれ、今日本が助けを求めているんだ。リツイートしREDCROSSと書いて90999に送り日本のために$10寄付して欲しい。
 Every little bit helps guys, and Japan needs us right now. Please RT - Text REDCROSS to 90999 to donate $10 #Japan!

・クリス・ジェリコ
 日本は最高の国で素晴らしい人々がたくさんいるんだ。俺の心は彼らと共にある。リマインダー達は責任を持ってこの状況を伝えて欲しい。
 Japan is a wonderful country filled with amazing people and my heart goes out to them. Another reminder of who's really in charge

・マリース
 ニュースを見ているところよ。日本にあんな事が起こったなんて信じられない・・・あぁ神様。
 Watching the news. Wow can't believe what's going on in japan....omg

・ベラ・ツインズ
 日本と地震の被害に合った人達に思いを馳せ祈っているわ。Besos B&Nより。
 Major thoughts & prayers go out to Japan and anyone else who was effected by the earthquake.... Besos B&N

・ハワード・フィンケル
 日本の地震と津波による被害を見ましたが本当に信じられません。とても悲しいことです。日本と津波の被害にあった地帯のために祈りを捧げます。
 Can not believe what I'm seeing in Japan with the quake/ tsunami. So sad. Prayers go out to Japan, and other locales under tsunami

・ザ・ミズ
 被害にあった人達のために祈るよ。日本は助けを求めている。@redcross災害救済金にいって寄付して欲しい。
 My thoughts n prayers go out to those affected. Japan needs our help. Go here to donate to @redcross disaster relief

・ジェレミー・ボラッシュ
 日本のために祈り続けましょう。私は2ヶ月前に日本にいました。ニュース映像を見るのが辛いですよ。素晴らしい人々がいる素晴らしい国なんです。
 Keep Japan in your prayers. Was there just 2 mos ago. Difficult to watch news vid. Amazing place, amazing people

・AJスタイルズ
 日本と津波、地震の被害にあった人達のために思いを馳せ祈っているよ。
 My thoughts and prayers go out to Japan and who ever else is affected by the tsunami/earthquake.

・ソンジェイ・ダット
 ああ神様。日本の皆に祈りが届かんことを。日本にはたくさん友達がいるんだ。悲しい出来事だ。
 My God. My prayers go out to everyone in Japan, I have many friends there. Sad.
 今家にいてCNNとNHKに釘付けになっているよ。日本がバラバラになっているんだ。俺ニットって日本はとても大切な場所なんだ。とても悲しいよ。
 Now I'm at home glued to CNN and NHK watching Japan ripped apart. Japan has been very special to me. Very sad.

・サモア・ジョー
 日本の地震の事を聞いて本当に呆然としたよ。太平洋の島々がひどいダメージを受けない事を願うよ。心と祈りは共に。
 Really stunned at this Quake in Japan . Hoping the Pacific Islands are not hit too hard. MY heart and prayer…

・ダグ・ウィリアムス
 日本から届けられたひどいニュースで目が覚めたよ。日本にいる友人が皆無事である事を願っているよ。
 Woke up to the awful news coming from Japan. Thoughts and best wishes to all my friends there...

・ミック・フォーリー
 ニュースを見て日本の人々のために祈っているよ。日本とその人々はいつも俺に良くしてくれたからね。
 Watching the news and saying a prayer for the people of Japan. The country and the people were always very good to me.
 日本にいる皆から無事という知らせを聞いてとても嬉しく思っている。俺は日本で多くの血を流したからね、同胞のように思っているんだ。
 So glad to hear from so many in Japan. I think I left enough blood in your country to feel like you are part of me.

・リリアン・ガルシア
 日本の皆のために祈ってる。トリーと私は津波が心配だったのでビーチにある家に移り今朝@DIVACANDICEMの家に行きました。
 Praying 4 everyone in Japan! @Torrie11 & I were scared so we left my beach house & went 2 @DIVACANDICEM house this morn.

・トミー・ドリーマー
 日本は素晴らしい国だ。文化も人々も偉大なんだ。22歳から俺は交流があるんだよ。彼らのために祈り続けてくれ。
 Japan is an amazing country. Great culture & people. I hav been going there since I was 22. Please keep them in your prayers.

・フランキー・カザリアン
 俺たちカリフォルニアで生まれた人達は地震がジョークではない事を知っているんだ。今日一日、日本にいる人達のために祈り続けるよ。
 Us California natives know earthquakes are no joke. Let's keep the people of Japan in our prayers today.

・マックス・バック
 日本の皆のために祈ってる。とても恐ろしい状況だよ。
 Praying for everyone in Japan. Very scary situation.

・ジェームス・ストーム
 日本の飲み友達のために思いを馳せ祈るよ。 
 My thought and prayers go out to all my sake drinkers in japan.
 知らせてくれてありがとう。日本にはたくさん友達がいるんだ。だから皆の無事を祈っているよ。神の加護があらんことを。
 @japanesewave thank you very much. I have a lot of friends in japan so I've been praying for all you guys. Good bless

・クリストファー・ダニエルズ
 日本の友人皆、今日はどうかお体を大事にして欲しい。君たちみんなの最善の結果を望むよ。
 To all my friends in Japan, please take care today. I hope for the best for all of you!

・アダム・ピアース
 日本の人々の事を心に留め、祈り続けて欲しい。
 Please keep the people of Japan in your hearts and prayers.

・エリック・ビショフ
 彼らは、この週間は、地震の悲劇に対処するように思考や祈り、日本人にしている。

・ルーク・ギャロウズ
 日本の人々に思いを馳せ祈ってる。来週訪れる事が出来るよう願ってる。今はナイジェリアでオフを取っているんだ。
 Thoughts and prayers to the ppl of Japan, hopefully I can still cme nxt wk. For now off to Nigeria!

・チャック・パルンボ
 日本の友人達にシャウトアウトしたくなったぜ。家族含め無事である事を願っているよ。
 wanted to give a shout out to all my friends in Japan......hope you and your families r all safe

・ゴールドバーグ
 日本の皆の事を思い祈るぜ!
 Thoughts and prayers to everyone in Japan!!!!

・スコッティ2ホッティ
 バーナード、君の無事が分かって嬉しいよ。無事を願っていてくれた皆ありがとう。祈りの力は偉大だ、今度はこの悲劇にあった素晴らしい人達のために祈ろう。
 Glad ur ok! RT @GiantBernard: Thanks everyone 4 the wishes. Power of prayer time 4 all these great people affected by this terrible

・ショーン・ウォルトマン
 このひどい災害を受けた日本の素晴らしい人々のために祈っているよ。
 my prayers are with the wonderful people of Japan during this terrible disaster

・CWアンダーソン
 日本にいる友人に思いを馳せ祈るよ。リツイートして一緒に祈ってくれ。
 My thoughts and prayers are with my friends in Japan...retweet this if youre with me
 
MVP
 今日本の地震ってヤツを始めて経験したぜ。Wow。余震も強烈だな。俺はこういうの好きだぜ。黒人ゴジラ。
 I just experienced my 1st Japanese EARTHQUAKE!!! WOW!!! Aftershocks are pretty strong. I LOVE IT HERE! #Kokujin Gojira
 日本の人々が走り回り叫んでいるぜ、思うに俺を怖がっているんだ、なんたって黒人ゴジラだからな。
 When these Japanese people went running & screamin I thought they were afraid of ME! Kokujin Gojira!
 サービス係が出て行ったり戻ったりしている。ホテルで安全を確保し皆ロビーにいるよ。皆落ち着かなければ。緊急事態だ。最初こんなに重大だとは思っても見なかったんだ。
 Service is in & out. Safe @ the hotel & EVERY1 is in the lobby. No1 is allowed upstairs. State of emergency. Earlier I had NO IDEA severity.
 仙台の事を聞いたんだ、新日本プロレスでデビューした仙台が震源で7.9らしい。もう笑い事じゃないな。誰も亡くならないように願うよ。気持ちをポジティブに持たないと。
 So I heard Sendai, where I debuted for NJPW was the epicenter. 7.9 is no laughing matter. I hope there were no fatalities! Positive vibez!
 日本人はとても強い人々だ。死を悼み悲しみにくれるだろうがきっと復活する。俺は機会をもらえる限り彼らを楽しませるよ。
 The Japanese are a very strong people. They will mourn & grieve & then bounce back ! I will entertain them as long as they'll have me!
 空港に行けだと。馬鹿だと言ってくれて構わない、だが俺は強制送還されるまで家に戻るつもりはないぞ。災害なんかに俺の夢路を邪魔されてたまるか。俺は日本を愛しているんだ。
 AIRPORT?! Call me crazy but I'm not going home until they SEND me home. It'll take more than a disaster 2 derail my dreams! I LOVE JAPAN!

コメントの投稿

非公開コメント

まとめありがとうございます!

No title

分かりやすいまとめをありがとうございます。
私も他のスーパースターたちの日本へのメッセージを確認しました。
私は関西にいたため被災しませんでしたが、こんなにも多くのスーパースター達が日本を思ってくれることに思わず涙が出そうになりました。

・シェルトン・ベンジャミン
何という自然災害なんだ・・津波の被害に遭った日本の皆に祈りをささげるよ。
my god another Natural disaster, my prayers go out to Those effected by the Tsunami in japan.

・ジミー・ヤン
酷い地震と津波のせいで安心できない日本の皆に俺の心と祈りを届けよう。みんなも祈ってくれ!
My Hearts and our Prayers goes out to Japan in the wake of the devastating earthquake and tsunami. Everyone please say a prayer!

・ロウ・キー(カヴァル)
日本のことがとても気がかりでならない。どうかみんなも日本のことを心に留めておいてほしい。
Very concerned about Japan. Please keep the nation in your thoughts .

ランス・ホイット(ヴァンス・アーチャー)
神よ。どうかその御手で日本の仲間たちをお救いください!
Lord. Please Put your protective hand on our brothers and sisters in Japan!
日本にいる俺の友人たちは無事でいるだろうか?どんな人にも神様は傍についていてくれるぞ。
How are my friends in Japan today??? Lord be with all of you.

ショーン・スピアーズ(ゲイビン・スピアーズ、現在日本に滞在中)
みんな、心遣いとメッセージをありがとう。火災と洪水に遭遇してしまったけど、俺は生きているし元気だよ。
Guys and Gals, thank you for all the concern and messages. I am alive and well despite being caught in the middle of fires and floods
恐ろしい光景だ。偉大な日本人たちが逃げ惑うほどの災害・・・言葉に表せないよ。みんなも日本人のために祈ろう。
The scene here is horrific and no words can describe the devestation these great people are going through. Please keep them in your prayers

まとめありがとうございます
ますますスーパースター達が大好きになりました

まとめありがとうございます。
涙が出ました。

海外から祈ってくれている人の分まで頑張って生きなければ。

No title

まとめ本当にありがとうございました
管理人様の心遣い、そしてスーパースターたちの優しさに涙があふれます

No title

 スーパースター達が祈りを捧げている。世界中の人々が祈りを捧げている。そして日本でも節電のために待機電力まで削る人達がいるんだ。
 3月11日という日に、私達は今改めて見知らぬ人達の、愛おしき存在を再認識している。そしてこの社会が、様々な人達によって支えられている事を知った今ならこう言えるんだ。一人の人間が自分に出来る事をして生み出した縁は世界を変える事が出来る。いつか来る復興の日を一日でも早めるだろう。
 募金や節電に協力する事。日常生活をしっかり送る事。家族、友人が無事でホッとした思いを大切にしその対象をちょっと広げる事。一日でも長く心に留めるよう刻み付ける事。あなたの祈りはどんな形をしていますか。

Yoshi Takaさん、追加ありがとうございます。

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます

Re: No title

ご丁寧に連絡頂きありがとうございます。
是非気兼ねなくご利用ください。
一人でも多くの方にスパスタからのメッセージを知って頂けるならこれ程嬉しい事はありません。

管理人のみ閲覧できます

このコメントは管理人のみ閲覧できます
プロフィール

小泉”ダーティ”次郎

Author:小泉”ダーティ”次郎
FC2ブログへようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR
